KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
MORAVSKÝ KRAS A OKOLÍ
  Dopravní přístupnost
Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
Destinační management
 
Příroda a její ochrana
  Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
Kultura, zábava, sport
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
Památky a zajímavosti
  Památkové rezervace
Památkové zóny
Hrady a zámky
Památky a architektura
Církevní památky
 
Turistika a volný čas
  Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Pohádkové regiony
 
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
 
Království perníku

Strategický plán rozvoje města Šumperka

Strategické plánování lze obecně definovat jako proces identifikace a dosahování dlouhodobých cílů.
Město Šumperk se ve Strategickém plánu rozvoje snaží nalézt odpověď na tyto otázky:
  • Kde se Šumperk aktuálně nachází ?
  • Kam chce Šumperk v horizontu strategie (v roce 2013) dospět ?
  • Jaké základní cíle si k tomu stanoví ?
  • Jakými cestami a opatřeními chce dosáhnout vytýčených cílů ?
Odpověď na první otázku, tedy na současný stav Šumperka, bude nalezena v první fázi prací, jejímž výstupem bude dokument Profil města.
Na další otázky týkající se vize, cílů a opatření budou nalezeny odpovědi v další etapě prací, které budou završeny samotným Strategickým plánem rozvoje města Šumperka.
Aby se Strategický plán rozvoje stal skutečným základem pro dlouhodobou koordinaci veřejných a soukromých aktivit, pro hospodářskou prosperitu a sociální stabilitu města, bude se při jeho přípravě na jedné straně vycházet z již připravených poznatků a analýz, na druhé straně budou identifikovány aktuální problémy města a na jejich základě formulovány strategické cíle, strategické směry dalšího rozvoje města a základní programový rámec jejich realizace.
Strategické plánování je rovněž nástrojem vytváření shody místní komunity o budoucnosti města Šumperka. Jedná se o tvůrčí proces, do kterého jsou zapojení nejen zástupci radnice, ale také podnikatelé, neziskový sektor a veřejnost.
S cílem koncentrace intelektuálního, odborného a tvůrčího potenciálu města při tvorbě Strategického plánu, doporučuje konzultant rozčlenit předmětnou problematiku do pěti problémových okruhů, pro které budou ustanoveny pracovní skupiny, do kterých se mohou zájemci z řad občanů Šumperka zapojit:
  1. Sociální prostředí a lidské zdroje
  2. Ekonomika
  3. Cestovní ruch
  4. Technická infrastruktura
  5. Životní prostředí
Význam Strategického plánu a koncepčního přístupu k řízení rozvoje města byl posílen možností čerpat podporu z fondů EU, protože Strategický plán usnadňuje nalezení klíčových projektových záměrů ve vazbě na dlouhodobé cíle rozvoje města.
Zveřejněno 31.03.2005 v 14:59 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
Regiony a oblasti ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
 
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
Databanka akcí
 
ZPRÁVY A AKTUALITY
  Tiskové zprávy
Aktuality
 
Služby pro turisty
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
 
Kalendář akcí oblasti
  Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Vinobraní
Degustace vín
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
Víno a vinařství
  Vinařská turistika
Vinařská oblast Morava
Moravská vína
Vinařství
Producenti vína
Vinařské stezky
Svaz moravských vinařů
 
Folklor a tradice
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
Regionální rozvoj
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba